برای تماس مستقیم کلیک کنید
هوشمندسازی خانه چیست؟
menusearch
taknamasazanco.ir

هوشمندسازی خانه چیست؟

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۸/۶/۲۰ چهارشنبه
(1)
(0)

هوشمندسازی خانه چیست؟

 هوشمندسازی خانه چیست؟

امروزه و با پیشرفت روزافزون تکنولوژی ها و فشرده شدن کارهای روزمرۀ افراد در بیرون از خانه، یافتن راهی برای مدیریت اصولی و بهتر خانه ها ضروری شده است. هوشمندسازی خانه ها یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که بیشتر زمان خود را در بیرون از خانه می‌گذرانند.

 

 

 


هوشمندسازی خانه چیست؟


حتماً برایتان پیش آمده است که پس از خروج از خانه برای بررسی این که سیستم های گرمایشی و سرمایشی را خاموش کرده اید یا فلکۀ آب را بسته اید به خانه برگردید. در این صورت شما هم طرفدار هوشمندسازی خانه ها خواهید بود تا از میزان بار فکری و استرس های خود بکاهید. خانۀ هوشمند چیزی است که بسیار مورد نیاز دنیای شلوغ و پر ترافیک امروز است.


بودن وسایل کنترل از راه دور در خانه به این معناست که این وسیله های هوشمند از هر جایی که شما حضور داشته باشید، قابل مدیریت و کنترل هستند.

 

 

 

 

خانۀ هوشمند چیست؟


طبق تعریف وزارت تجارت و صنعت، اصطلاح خانۀ هوشمند برای توصیف کردن خانه ای به کار می‌رود که دارای یک شبکۀ ارتباطی است و با وصل کردن وسایل و کالاهای مختلف به همدیگر، امکان کنترل، نظارت و دسترسی از راه دور به‌ آنها را فراهم می‌کند. در طی فرایند هوشمندسازی خانه ها، تمامی دستگاه های هوشمند به شبکۀ اینترنت متصل می‌شوند. بسیاری از این کالاها برنامه های هوشمندی دارند که امکان دسترسی به‌ آنها و کنترل کردنشان از راه دور و از طریق امواج وای فای را فراهم می‌کند.

 

 

 

 

با هوشمندسازی خانه چه امکاناتی فراهم می‌شود؟


1.    با استفاده از فناوری خانۀ هوشمند، می‌توانید اتفاقات درون خانۀ خود را از هر جایی که هستید ببینید و کنترل کنید. حتی اگر در خانۀ خود وسایل و کالاهای هوشمند ندارید و به عنوان مثال فقط نگران حیوانات خانگی خود هستید، می‌توانید با نصب چند دوربین در جاهای مختلف خانه، هر زمانی که خواستید حیوانات خود را ببینید و از وضعیتشان با خبر شوید.

 

2.    از دیگر مزایای هوشمندسازی خانه، پایین آمدن هزینۀ قبض های خدماتی در خانۀ هوشمند است. به این ترتیب اگر در هنگام ترک کردن منزل، خاموش کردن وسایل گرمایشی و سرمایشی را فراموش کرده اید، می‌توانید به صورت هوشمند‌ آنها را خاموش کنید و تا میزان قابل توجهی در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.


3.  هوشمندسازی خانه گزینۀ بسیار مناسبی برای مراقبت و نگهداری از آسیب پذیرترین افراد جامعه است. اگر فرد مسنی در خانۀ هوشمند شما تنها باشد و نتواند داروی خود را بخورد، از جایی سقوط کند یا رفتارهای غیر عادی و مشکوک داشته باشد، بعضی از دستگاه ها می‌توانند هشدار این وضعیت را به شما بدهند.

 

 

 

 

هوشمندسازی خانه چگونه انجام می‌شود؟


شما می‌توانید به راحتی و با نصب کردن شبکه ای که امکان متصل شدن وسایل و دستگاه های شما به آن وجود داشته باشد، خانۀ هوشمند خود را ایجاد کنید. همچنین می‌توانید به صورت جداگانه محصولاتی را خریداری کنید که به تلفن همراه هوشمند شما متصل شوند و از آن طریق خانه را مدیریت کنید.


یکی از محبوب ترین و ضروری ترین محصولات وکالاهای هوشمند خانه، ترموستات هوشمند است که به شما امکان می‌دهد در روزهای سرد زمستان و قبل از ورود به خانه، سیستم گرمایشی را فعال کرده باشید.

 

 

 

 

وسیله های خانۀ هوشمند چگونه کار می‌کنند؟
در فرایند هوشمندسازی خانه و با متصل شدن وسیله ها به شبکۀ وای فای، هر حرکتی در خانه موجب فعال شدن دوربین های امنیتی می‌شود و شما می‌توانید تمام خانه و اتفاقات آن را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

 

 


منابع:
1.    https://home.bt.com/tech-gadgets/internet/connected-home/what-is-a-smart-home-11364214165664


اگر به هوشمندسازی خانه،باغ،محل کار و... نیاز دارید ما می‌توانیم به شما کمک کنیم


 شرکت تک نماسازان به شماره ثبت 2126 با داشتن کادری مجرب و با تجربه و مدیرعاملی بسیار حساس روی کیفیت و ظرافت کار در استان بوشهر در زمینه اجرای هوشمندسازی خانه،باغ،محل کار شما می تواند به شما کمک کند.جهت مشاوره رایگانمی توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه کرده یا با شماره با ما تماس بگیرید.

 

 

 

پیامک به شرکت کانکس سازی تک نماسازان

 

 

تماس با شرکت کانکس سازی تک نماسازان

 

 

 

 

مدیرعامل:اردشیری

 


 

کارهای دکوراسیون داخلی تک نماسازان

نمونه کارهای دکوراسیون داخلی

همکاری با برندها و سازمان های بزرگ کشور در امر دکوراسیون داخلی

تماس با شرکت دکوراسیون داخلی

اینستاگرام شرکت دکوراسیون داخلی تک نماسازان

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر