برای تماس مستقیم کلیک کنید
تابلو چلنیوم چیست و چه کاربردهایی دارد؟
menusearch
taknamasazanco.ir

تابلو چلنیوم چیست و چه کاربردهایی دارد؟

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۸/۶/۲۷ چهارشنبه
(0)
(0)

تابلو چلنیوم چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تابلو چلنیوم چیست و چه کاربردهایی دارد؟

همۀ بنگاه های تجاری و مراکز اقتصادی برای معرفی بهتر و دقیق تر خود از انواع مختلف تابلوها بر روی سردر استفاده می‌کنند. تابلوهای چلنیوم در سال های اخیر به دلیل داشتن ویژگی ها و مزایای خاص، بسیار مورد اقبال و توجه افراد در حوزۀ سفارش تابلو و تابلوسازی قرار گرفته است.

 

 


تابلو چلنیوم چیست؟


تابلو چلنیوم نسلی نوین و تأثیرگذار در میان انواع مختلف تابلوهای فروشگاهی و تجاری است که به سرعت جای خود را در میان مخاطبان و مردم باز کرد و امروزه کمتر مکان تجاری و اقتصادی ای مشاهده می‌شود که برای معرفی برند خود از تابلو چلنیوم استفاده نکرده باشد. مادۀ اصلی مورد استفاده در تابلوهای ساخته شده از چلنیوم در اصل چلنیوم فلکسی از نوع گلاس است. مهم ترین قسمت در تابلو چلنیوم برای دیده شدن و جلب توجه ها لبۀ آن است. لبه های تابلو چلنیوم از انواع گوناگون آلیاژهای آلومینیوم با درصدهای ترکیبی مختلف ساخته می‌شود و کاملاً انعطاف پذیر و در عین حال مقاوم و بادوام است و به راحتی تمیز می‌شود.

 


اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، تابلوهای چلنیوم همان تابلوهای تجاری و اقتصادی هستند که برای ساختن لبه های حروف مورد استفاده در آن از چلنیوم مرغوب استفاده شده است و منجر به برجسته تر دیده شدن نام برند تجاری و اقتصادی می‌شود. این تابلوها بسیار زیبا هستند و رنگ های رایج مورد استفاده در‌ آنها رنگ نقره ای یا طلایی است. زمانی که نور آفتاب در طول روز به این تابلوها بتابد، به دلیل ایجاد بازتاب و منعکس شدن نور، حروف روی تابلو چلنیوم برجسته تر و چشم نواز می‌شود و توجه مشتری های بالقوه را به راحتی جذب می‌کند. همچنین برای کاربردی بودن چلنیوم در شب ها نیز در زیر حروف، نور smd به کار گذاشته می‌شود تا تابلو در شب نیز جلوه داشته باشد.

 

 

 

 

 

تابلو چلنیوم چه انواع مختلفی در بازار دارد؟


با این که چلنیوم به تازگی وارد صنعت تابلوسازی شده است و زمان چندانی از عمر آن نمی‌گذرد، محبوبیت بسیاری در بین همگان پیدا کرده است که از مهم ترین دلیل های محبوب شدن آن می‌توان به هزینه های مناسب اجرا و نصب و طراحی، زیبایی، کیفیت و ماندگاری بالا و رنگ های متنوع حروف و خوانا بودن‌ آنها اشاره کرد. تابلو چلنیوم در انواع مختلفی تولید شده و در بازار موجود است که بسته به نیاز و سلیقۀ خود می‌توانید یکی از مدل های آن را انتخاب کنید و سفارش ساخت خود را در شرکت مربوطه ثبت نمایید. مهم ترین و معروف ترین انواع این تابلوها عبارت است از:


1.    تابلوهای چلنیوم معمولی و ساده
2.    تابلو چلنیوم پلکسی
3.    چلنیوم فول کالر
4.    تابلو کریستال شفاف
5.    تابلوی دارای لبه های پانچ شده
6.    تابلو چلنیوم الماسی
7.  تابلو چلنیوم استیل

 

 

 

مهم ترین ویژگی ها و مزیت های تابلو چلنیوم چیست؟


1.    به دلیل این که برای ساخت چلنیوم از آلاژهای مرغوب آلومینیوم استفاده می‌شود، تابلوهای چلنیومی مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند.


2.    کیفیت و ماندگاری تابلوهای چنلیوم زیاد است.


3.    می توان به راحتی تابلوهای چنلیوم را با مواد شویندۀ مخصوص و در فواصل زمانی معیّن تمیز کرد.


4.    نوارهای اسفنجی تعبیه شده در لبه های تابلو چلنیوم مانع ورود قطرات باران و برف، گرد و غبار و سایر آلودگی ها به داخل حروف تابلو می‌شوند.


5.    رنگ های مختلف حروف چلنیومی در مقابل تابش آفتاب و سایر عوامل جوی به هیچ عنوان تغییر رنگ نخواهد داد و پوسیده نمی‌شود.

 

منابع:
1.    https://forum.oncologiasalvo.com.br/discussion/234/types-of-chlinnium-panels-and-their-applications-in-paneling


2.    https://www.andisheaftab.com/%DA%86%D9%86%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%85-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F.page


اگر به انواع تابلو چنلیوم در طرح های مختلف نیاز دارید ما می‌توانیم به شما کمک کنیم


 شرکت تک نماسازان به شماره ثبت 2126 با داشتن کادری مجرب و با تجربه و مدیرعاملی بسیار حساس روی کیفیت و ظرافت کار در استان بوشهر در زمینه اجرای انواع تابلو کامپوزیت و حروف برجسته چنلیوم می تواند به شما کمک کند.جهت مشاوره رایگانمی توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه کرده یا با شماره با ما تماس بگیرید.

 

 

نمونه کارهای تابلو چنلیوم شرکت تک نماسازان در استان بوشهر:

 

 

 

 

 

 

 

 

پیامک به شرکت کانکس سازی تک نماسازان

 

 

تماس با شرکت کانکس سازی تک نماسازان

 

 

 

 

مدیرعامل:اردشیری

 


 

کارهای دکوراسیون داخلی تک نماسازان

نمونه کارهای دکوراسیون داخلی

همکاری با برندها و سازمان های بزرگ کشور در امر دکوراسیون داخلی

تماس با شرکت دکوراسیون داخلی

اینستاگرام شرکت دکوراسیون داخلی تک نماسازان

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر